Tuż przed startem programu „Czas na Show. Drag Me Out” wszyscy zadawali sobie jedno pytanie: czy Polska jest gotowa na taki format? Po wczorajszej premierowej emisji programu śmiało można powiedzieć, że tak! Odcinek wyemitowany 5 marca miał udział 8% w rynku i zajął pierwsze miejsce w grupie kanałów komercyjnych! Największą popularnością cieszył się wśród widzów w wieku 30-44 lat mieszkających w dużych miastach.
Emisji premierowego odcinka towarzyszyły również entuzjastyczne recenzje w najbardziej poczytnych tytułach. „Takich programów potrzebujemy!” (FAKT) czy „Obejrzałem „Czas na Show. Drag Me Out” i… nie mogłem powstrzymać uśmiechu” (NA TEMAT) – to tylko niektóre z gąszczu pozytywnych opinii, które pojawiły się wkrótce po emisji pierwszego odcinka. Równie pochlebnie o najnowszym show kanału wyrazili się widzowie, którzy zasiedli przed ekranami. Wszyscy teraz czekają na kolejny pełen barw, cekinów, brokatu, i przede wszystkim świetnej zabawy, wtorkowy wieczór, kiedy to zostanie wyemitowany 2. odcinek „Czas na Show. Drag Me Out”.
Channel\Target | Total Individuals | ALL 20-54 | 16-49 | 30-44 City size >100k | |
1 | TVN | 6,14% | 8,00% | 7,90% | 14,36% |
2 | TVP2 | 13,41% | 10,27% | 10,06% | 7,20% |
3 | Polsat | 4,39% | 5,26% | 5,51% | 5,63% |
4 | TVN7 [RTL7] | 4,83% | 5,54% | 5,46% | 5,13% |
5 | TTV - Twoja Telewizja | 2,44% | 3,49% | 4,06% | 3,82% |
6 | TV4 | 2,44% | 3,50% | 3,87% | 3,36% |
Zjawiskowy „Czas na Show. Drag Me Out”, to pierwszy taki tytuł w polskiej telewizji. Program gwarantuje świetną zabawę w studio i, przede wszystkim, przed ekranami. „Czas na Show. Drag Me Out” przybliża nam barwny świat Drag, artystycznego performance’u oraz porywa w wir jedynej w swoim rodzaju zabawy. Przez sześć tygodni będziemy towarzyszyć Tomaszowi Karolakowi, Michałowi Mikołajczakowi, Tadeuszowi Mikołajczakowi, Kamilowi Szymczakowi, Marcinowi Łopuckiemu i Dariuszowi Zdrójkowskiemu w przygodzie ich życia. A także zobaczymy ich drugą twarz. Lżejszą, humorystyczną i pewną siebie. Szóstka śmiałych postanowiła bowiem zderzyć swoje męskie „ja” z barwnym i artystycznym światem Drag Queens. Każdy z nich dostanie do pomocy swoją mentorkę – zawodowego performera Drag, który nauczy ich sztuki spektakularnego makijażu oraz kreacji stroju scenicznego, a następnie pokaże, jak skupić na sobie wzrok publiczności. Krótko mówiąc: wydobędzie z nich prawdziwą królową sceny. Przed którą pojawi się nie lada wyzwanie – będzie musiała stanąć do ekscytującej „lip sync battle”. A z tej tylko jedna para wyjdzie zwycięsko. Który team dotrwa do finału i zdobędzie nagrodę główną – diademy królowych?
W gronie mentorek, które przygotowują uczestników i wspierają ich przed wyjściem na scenę, znalazły się najbardziej rozpoznawalne i popularne performerki Drag w Polsce - Himera, Gąsiu, Shady Lady, Ciotka Offka, Adelon i Twoja Stara. Sztuka Drag to dla nich sposób na wyrażenie siebie i ucieczkę od codzienności, która nie zawsze była usłana płatkami róż. Jaka historia kryje się za ich kreacją? Dodatkowo bohaterki od samego początku biorą czynny udział w tworzeniu odcinków, tj. doboru muzyki, strojów, dekoracji czy choreografii.
Zmagania uczestników i ich mentorek ocenia trzyosobowe jury w składzie: Anna Mucha, Andrzej Seweryn i Michał Szpak, które, oprócz tego, że się świetnie bawią, zwracają również uwagę na każdy detal począwszy od kostiumu na całym występie kończąc.
Z kolei piosenkarka i aktywistka, barwny ptak polskiej sceny muzycznej i prowadząca program "Czas na Show. Drag Me Out" - Mery Spolsky - rozgrzewa publiczność w studio do czerwoności, a także wspiera uczestników i ich Mentorki podczas przygotowań do występów.
“Czas na Show. Drag Me Out.” to kolejny format wpisujący się w wartości TVN Warner Bros. Discovery, promujący różnorodność i inkluzywność. Firma od lat uwrażliwia widzów na poszanowanie potrzeb każdego człowieka, tolerancję, uważność i edukuje. Na przestrzeni ostatnich lat tematyka DEI (Diversity, Equality & Inclusion) obecna była w wielu projektach - od programów rozrywkowych (np. “Prince Charming”) po tytuły fabularne (“Kontrola”, “Pajęczyna” czy “Listy do M.”). Z dumą będziemy kontynuować tą misję, wspierając społeczności LGBTQ+.Program „Czas na Show. Drag Me Out” zadebiutuje w wiosennej ramówce TVN w paśmie wieczornego prime-time’u.
Partnerem programu są NYX Professional Makeup oraz YES.
NYX Professional Makeup to nowoczesna marka kosmetyczna, która nie tylko podąża za najnowszymi trendami w makijażu, ale także aktywnie wspiera różnorodność i wyrażanie siebie, czym zjednuje sobie lojalnych fanów z całego świata. Marka stanowi inspirację dla społeczności internetowych entuzjastów, artystów i pasjonatów makijażu. NYX Professional Makeup angażuje się we wspieranie różnorodności poprzez promowanie wartości równości i akceptacji. Dzięki temu jest głosem dla tych, którzy pragną wyrażać siebie bez żadnych ograniczeń.
Marka YES od lat jest zaangażowana w promowanie wartości otwartości i akceptacji różnorodności. Poprzez wspieranie sztuki drag, YES chce pokazać, że docenia i celebruje różne formy wyrazu osobistego. YES to firma progresywna i nowoczesna, która stoi na straży równości i inkluzywności. YES chce również nawiązać dialog z szerszym gronem odbiorców, docierając do osób ceniących kreatywność i odwagę w byciu sobą. Tym samym, YES wyraża solidarność z mniejszościami i aktywnie wspiera walkę z dyskryminacją, co wpisuje się w jej długoterminową strategię.
Źródło: informacja prasowa / ilustracja wprowadzenia: materiały prasowe
Geek i audiofil. Magister z dziennikarstwa. Naczelny fan X-Men i Elizabeth Olsen. Ogląda w kółko Marvela i stare filmy. Do tego dużo marudzi i słucha muzyki z lat 80.